Podpora

Bezplatná návštěva produktového manažera

Chcete li se na půdě své společnosti dozvědět o MOXA produktech více než nabízí naše www stránky, katalogy a jiné zdroje, máte nyní možnost si bezplatně objednat návštěvu našeho produktového manažera, který Vám rád předá nejnovější informace v této oblasti, předvede některé produkty v praxi a popřípadě Vám přiveze i některé z nich k odzkoušení. Máte-li o tuto službu zájem, kontaktujte nás na níže uvedené adrese.

Adresa

Hasičská 53,
700 30 Ostrava - Hrabůvka

Tel.:
+420 597 407 324
Fax:
+420 597 407 302
GSM:
+420 602 293 872
E-mail:


Technická podpora

Skupina pro technickou podporu produktů MOXA úzce spolupracuje se svým oddělením Výzkumu a vývoje (R&D team) tak, aby byli schopni rychle a spolehlivě řešit problémy svých zákazníků. Jejich inženýři také zveřejňují svá know-how tak, že pravidelně odpovídají na často kladené otázky. Tyto otázky a odpovědi naleznete na stránkách www.moxa.com/support, stejně jako slovník často užívaných technických pojmů, což Vám umožní odstranit běžné závady. Také můžete využít Online Request centra, ale nezřídka se Vám stane, že budete potřebovat pomoc někoho v místě a zde Vám vřele doporučujeme naše odborníky a certifikované MTSC inženýry pro podporu uživatelů MOXA produktů.

MOXA Technical Support Center - MTSC

Hlavní cíle

Jedním z hlavních cílů vzniku těchto center bylo přivézt profesionální technickou podporu produktů MOXA až ke klientovi, což se povedlo v mnoha zemích po celém světě včetně České republiky. Každé MTSC je vybaveno vším, co je třeba pro nezbytné zásahy přímo u zákazníka, dobře vyškolené inženýry pracující v terénu nevyjímaje. Strategie Moxa MTSC Vám garantuje, že budete dostávat nejen kvalitní a profesionální technickou podporu, ale že ji budete dostávat na místě a bez časových ztrát.

Kampaň

První tréninková kampaň MTSC s plnou podporou distributorů MOXA produktů se konala v Korei (Asia-Pacific region) v srpnu 2003, a poté ve Francii (Europe and Africa region),v Shanghaji (Čína), a Kalifornii (USA). Tréninková kampaň MTSC měla velký úspěch, zúčastnilo se jí 50 distributorů a 81 inženýrů z různých center technické podpory rozmístěných po celém světě. Co je však nejdůležitější, pouze těm inženýrům, kteří prošli tímto zevrubným školením (pořádaným inženýry z MOXA Technologies a MOXA Networking, kteří se podílejí na výzkumu, vývoji a technické podpoře) a poté prošli také přísným testem, bylo uděleno povolení vykonávat technickou podporu a získali osvědčení MTSC, garantující kvaltní technickou podporu poskytovanou uživatelům produktů MOXA.